2007-02-05

Dutch failure?

Neem je een Vista? Ammenooit niet.
Al boden ze me een complete schilderset of een retourtje Disneyland.
Ik betwijfel of functies zoals multitasking en de werking van "find",
Of de info-communicatie met de gebruiker verbeterd zijn.
Erger vind ik dat ze -IMHO behoorlijk listig- een Nederlander behangen hebben met de presentatie"eer" voor dit naderend debacle. Zo denkt iedereen die een flop krijgt door Vista dat het door de Nederlanders komt. Gnagna zei de US businessmanager.
Geef mij maar 1 van de mooie Linuxversies! Dan ben ik van dat ergerlijk tijdsverlies af. De kleine hindernissen van Linux zijn veel overkomelijker dan die van Mister Hourglass. Bovendien kun je ECHT dingen tegelijk doen, wat bergen tijd scheelt.
In Linux moet je mounten en unmounten. Prima voor bewuster bezig zijn met je spullen en heel simpel. Deels automatisch ook nog.
Moet je nog een fixpackje ? :-/

>>> einde van dit bericht <<<