2007-06-10

Vaderdag?

Is dat vandaag? Echt, ff knijpen hoor -dat doe ik elke dag wel anders!
Ja ik heb 3 kinderen! 1 zorgenkind.
Maar vaderdag als speciale dag kan ik maar niet aan wennen. Ik vergeet hem altijd. Dat komt natuurlijjk omdat ik "dwaze vader" ben geweest. Verdringing heet dat. Wegvluchten voor de pijn van 560.000 kinderen van 0-18 die hun vader niet zien(: http://560000-scheidingskinderen.blogspot.com/ ) en hun vaders. En daarvan zijn enige tienduizenden moeder.

Geweest en weer dreig te worden.
Geweest en ruim 12 jaar me verstopt voor die pijn van al die vaders waar doorgaans niks mis mee is/was!
Ik schaam me dat ik die kostbare jaren niet gebruikt heb om voor die kinderen te vechten, hun vaders,
Ze waren het waard en nog.
Onrust? Nee, niet half zo erg als de onrust van scheefgevallen kinderen -EN hun relaties en kinderen!
Er zijn 2 soorten rust: de dynamische en de statische.
De dynamische is zoiets als ontspenning vinden in hardlopen, de zaken lijnen uit, lopen soepeler.
>>> end msg <<<