2008-05-16

Bitje los in de byte-sphere

Je wilt een nodige verbetering uitvoeren
Op je pc. Hij werkt te langzaam.
De BIOS moet up, zo blijkt.
Wel daar hebben we toch SUPPORT voor en nog wel via dat razendsnelle internet?
Het begint er steeds meer op te lijken dat alleen wie geld betaalt (wat ik ook doe, al is het weinig) of wie hackt, dieft, razendsnel gaat. Wat blijft er over?
Kijk maar wat er gebeurt.
De tijdwinst die een BIOS upgrade zou moeten opleveren, gaat bij HP al grandioos en gruwelijk verloren in het proces waarlangs je moet om bij zo'n upgrade te komen.
Ik ben er nu al 4 uur aan kwijt en een digibeet ben ik toch echt bepaald niet.
Een losse poging met een gok op het goede supportadres per email stuit op een "mailer daemon" bounce met als reden "acces denied". Dat wordt dus een inlogprocedure op zo'n akelig online form. Nou dat spoelen we toch snel even met wat frustratiekoffie door de kiene mobiel en de keel?
Probeer het eens. Je gelooft je ogen niet.
Er is absoluut geen Betere reclame om nieuwe en oude klanten weg te jagen!
Heb je ingevuld, doet 1 programmafout aan de andere kant je dwingen om overnieuw... En als je lang genoeg wacht gaat het ook pats leeg. En dan nog privacy policy. BLIJF ERAF. Ze kosten alleen tijd en geld en zelfs een advokaatt wordt er gek van! , het gehele inlogproces barst van de kenmerkende non-communicatie a la MSoft en is totaal niet gericht op het besparen van de tijd van de user en efficient werken. Dat was dus eens maar nooit weer! En een HP koop ik absoluut niet! Stel je voor dat die apparaten net zo werken als hun communicatie...
Ik zal wel gek zijn.
Ga fietsen...
Heerlijk weer.
Op het wijkcentrum werd die bevrijding trouwen nog leuker gebracht. Voor m'n neus lag ineens een 18x 24 foto van een prachtig stukje bloemenveld met blauwe lucht erboven en in grote letters, wit,
"ZATERDAG GESLOTEN VANWEGE HET MOOIE WEER"

:-)
Ik weet weer waarom ik leef! Haha!
Houdoe HaPeeeeeeeee!
---