2008-07-13

Benjamin /bem

Onze bemiddelaar heeft enige tijd geen gelegenheid,

Ik wil Benjamin dinsdag of woe. gewoon ophalen via zonnepont en 'savonds terugbrengen. Bevestig je dat?
met of zonder bemiddelaar (nog aan het zoeken). Waarom vraag je je oppas niet om samen te werken, die komt heel redelijk over.

Je kunt zelf afspreken, prettiger dan af moeten afdwingen via rechter, of de moeizame manier via Humanitas (1e x sinds ik vroeg, zomer vorig jaar!)
Je hebt niks aan "angst" als drukmiddel omdat men er doorheenkijkt en ondertussen verdienen ze er wel "goed" aan: is 't geld nu niet beter voor Benjamin? Onderling is voor Benjamin ook veel prettiger. Meer gemoedsrust voor hem.

Verkeer: Benjamin kijkt te weinig rond (niet forceren, moet heel geleidelijk) wat gevaarlijk kan zijn. Wil je er op letten?

Als je niet antwoordt, neem ik aan dat je jezelf geblokkeerd hebt. Dan vraag ik het je via de blog. Ik ben zijn papa zie je en daar past communicatie-gesol moeilijk bij (of bijgeloof over hersenafwijkingen).

(Limiet: zondagmiddag)

Groeten
Hans.
---