2009-08-11

"Papa"

"Papa ik zit vol mey hitte"
Ik kijk op. Ah
De griesmeelpap/pudding die we zitten te eten.... Daar krijg je het inderdaad knap warm van :-)
Het loop wat rommelig vandaag hoewel van z'n fiets de achterband geplakt is (zelfs zonder band er helemaal uithalen) en de standaard is ook gefixt.
Het zal aan mij liggen dat m'n telco zo stug communiceert met mij. Ik kreeg gister een sms of ik voor de 14e een bedrag wilde overboeken anders werd ik geblokkeerd. Ik wist van niks, zeker post gemist. Maar ik ben ook niet eerder geSMSt hierover. En anonieme telefoons neem ik gewoon niet op. I.h.a. niet zolang de identiteit onduidelijk is.
Libertel, hun voorganger, was een zeer goede provider. Nu moet ik hun opvolger ALTIJD weer opnieuw uitleggen dat ik een hoorbeperking heb. Omdat ze niet reageren zoals het nodig is en aangegeven.
Althans, sommigen van hen doen het goed.
Zover ze kunnen (wat vaak beperkt blijk)
Ik probeer te begrijpen wat het lange-termijn-voordeel voor V zou zijn als ze zo doorgaan met de Engelse stugheid van commercieel gerichte commu die regels, papier, nobele normen enz ondergeschikt maakt aan winst. Het lukte me niet.


---