2007-12-25

Gevangen, bevrijd

"Komt, gij gezegenden mijns Vaders, beërft het Koninkrijk, dat u bereid is van de grondlegging der wereld af.' Matthéüs 25:31-34.

Daar staat ergens: "gij hebt Mij gehuisvest, naakt en gij hebt Mij gekleed, ziek en gij hebt Mij bezocht; Ik ben in de gevangenis geweest en gij zijt tot Mij gekomen."

Onlangs was in Arnhem een actie voor 1294 kinderen die in een gevangenis werden geplaatst omdat er in opvangtehuizen geen plek meer zou zijn.
Nederland is 1 van de 7 rijkste landen ter wereld (of intussen geweest).

Die kinderen... (KINDEREN!):
Lees dit svp!:

http://www.trouw.nl/deverdieping/opvoeding_onderwijs/article876734.ece/Jeugdinrichtingen_Aanklacht_tegen_een_uit_de_hand_gelopen_landelijke_tragedie


Denk in uw rust aan die kinderen.
Hoe kon het zover komen?
Wie wil de handen uit de mouwen steken om deze kinderen te helpen weer veiligheid en een fijne opgroeisfeer te vinden?
Doe het voor de eer.
Wees eervol. Negeer winstbejag dat de eer verhindert.